Подстицајно родитељство кроз игру: Приступ и начини рада са породицом
- Акредитовано одлуком Здравственог савета Србије Број: 153-02-00688/2022-01, од 14.11.2022, под бројем: А-1-1838/22
- Акредитовано за: Лекаре, Медицинске сестре, Здравствене техничаре, Стоматологе, Фармацеуте, Биохемичаре
- 2 бода за полазнике
- Похађање је бесплатно
Едукација је доступна 24/365 на сајту Градског завода за јавно здравље Београд.
За техничку подршку и информације о приступу онлајн едукацијама можете контактирати администратора на admin@gzzjzbeograd.edu.rs или телефоном на број 011/2078-684.
Овај тест има за циљ да унапреди знања полазника о начинима рада са породицама са циљем развоја вештина квалитетног старања и подстицаја развоју детета.
Подршка породици да развије неке нове вештине подразумева уважавање породице, њеног искуства и контекста живота, њене спретности и досадашњег залагања у бризи о детету,њеног познавања детета и прилика да прати, упозна и подржи дете. Подршка породици се ослања на пажљиво праћење понашања породице, континуирано опажање интеракције, изазивање интеракција родитеља и детета- односно креирање прилика за њих, а онда и препознавање потреба родитеља за подршком како би та интеракција била квалитетна.
Материјал за овај тест је израђен у оквиру Пројекта “Подстицајно родитељство кроз игру“, уз подршку Уницефа, који спроводи Конзорцијум установа: Градски завод за јавно здравље Београд, Републички завод за социјалну заштиту, Савез удружења медицинских сестара предшколских установа Србије и Центар за подршку раном развоју и породичним односима „Хармонија“.Материјал неопходан за припрему кандидата за решавање теста
Подстицајно родитељство кроз игру: Приступ и начини рада са породицом
1. Приступ и начини рада са породицом - http://centarharmonija.rs/?page_id=1533
2. Hentschel E., Yousafzai A., Aboud F. (2021). Indicators for measuring responsive care and early learning activities (report for WHO). Geneva, Switzerland: World Health Organization
3. Zauche, L. H., Thul, T. A., Mahoney, A. E. D., & Stapel-Wax, J. L. (2016). Influence of language nutrition on children’s language and cognitive development: An integrated review. Early Childhood Research Quarterly, 36, 318-333.
4. Black, M. M., & Aboud, F. E. (2011). Responsive feeding is embedded in a theoretical framework of responsive parenting. The Journal of nutrition, 141(3), 490-494
5. Dowdall N., Murray L., Melendez-Torres G.J et al (2020).Shared picture book reading interventions for child language development: a systematic review and meta analysis. Child Development, 91(2), 383-399.